onsdag den 15. juni 2011

En krans af havens blomster:-)


For et par år siden fik jeg en dejlig bog der hedder Blomster og buketter, det er en super god bog der handler om hvordan man kan bruge de blomster man har i haven til at lave kranse, buketter m.m. Man kan slet ikke undgå at blive inspireret og idag skulle jeg så prøve at lave en krans. Jeg har brugt, Cartier roser, hybenroser, storkenæb, løvefod samt kornblomster:-) man kan selvfølgelig bruge lige hvad man lige har. . jeg synes det er utrolig hyggeligt at lave sådan noget og udover at den pynter, spreder den også den skønneste duft i hele stuen:-)

3 kommentarer:

  1. Hvor ser det dejligt ud - skønne farver sammen! Ligger de i vand?
    Ja, alt hvad der har med blomster at gøre giver sådan en dejlig ro og er råhyggeligt :-)
    Klem og en go' aften til dig!

    SvarSlet
  2. Hvor smukt, og en anderledes måde at bringe blomsterne indenfor på

    SvarSlet
  3. Madame: Ja de er bundet så stilkene ligger nedenunder og kan suge lidt vand, jeg er spændt på hvor længe den holder? Du har helt ret, det er både hyggeligt og afslappende at ha med blomster at gøre:-)Du må også ha en god aften.Klem:-)



    Malene: Tak:-) ja det er sjovt at eksperiementere lidt:-)

    SvarSlet