torsdag den 2. juni 2011

Den første rose.


Dagen idag har næsten udelukkende bestået af afslapning og så lidt nusseri rundt omkring i hus og have. Dejligt med sådan en dag hvor man bare kan sove længe og drikke morgenkaffe på terrassen:-)lidt senere skal vi ud til grill, det bliver rigtig hyggeligt er jeg sikker på:-). Den første rose i haven er lige sprunget ud, den er rigtig smuk men dufter ikke af noget. Jeg glæder mig til vores engelske duftroser springer ud, bare en enkelt i en buket dufter helt fantastisk. Fortsat god dag:-)

3 kommentarer:

  1. Smuk rose, mor. Og så kom jeres alligevel først.. Mine står kun med røde snopper endnu ;)Tak for en hyggelig morgen på terrassen :)

    SvarSlet
  2. Selv tak skat og tak for lækkert morgenbrød:-)det var rigtig hyggeligt:-)jeg er sikker på jeres rose springer ud en af dagene, det bliver spændende at se den:-)

    SvarSlet
  3. Uhm, jeg kan forestille mig duften fra din smukke rose :-)
    Klem!

    SvarSlet