torsdag den 14. april 2011

Jeg gættede helt forkert...

Jeg havde aldrig gættet navnene på de royale tvillinger, men det var da nogle rigtig fine navne de fik:-) jeg synes altid det er meget hyggeligt når der er den slags begivenheder og kan slet ikke lade være med at følge med. Der var derfor gjort klar til den helt store hyggeeftermiddag foran fjernsynet så snart jeg havde fri fra arbejde. Min mand og datter havde hentet lækre kager og slik og så var det bare at smide benene op i sofaen, herligt:-)

6 kommentarer:

  1. Ja, fine navne....
    Og hygge med heksehyl til fruen kan jeg se :-)

    SvarSlet
  2. Jeg elsker også de royale begivenheder, og helt enig....fine navne!

    SvarSlet
  3. Jeg har glædet mig i lang tid til dåben. Mit bud på navne var Karoline eller Matilde samt Jonatan eller Snorre

    SvarSlet
  4. PerlePaladset: Ja ingen hygge uden heksehyl:-)

    Betty: Ja de er da lidt anderledes og uforusigelige, dejligt:-)

    Manna: Det var da også nogle gode bud, jeg havde gættet på Victoria og Alexander:-)

    SvarSlet
  5. Uhm, du har rigtigt hygget foran skærmen - det gjorde jeg også, men desværre uden kage :-)
    Ja, det var spændende med navnene, og Vincent var overraskende, selv om vi har en dreng i vennekredsen med dette navn.
    Ha' en dejlig fredag!

    SvarSlet
  6. Madame: Vi skulle nok også hellere ha undværet kagerne;-) men hva søren. . . det er blevet lidt en tradition ved de her begivenheder:-) Du må også ha en rigtig dejlig dag.

    SvarSlet