onsdag den 24. august 2011

Let og lækkert.


Som jeg tidligere har nævnt lever vi meget sundt for tiden:-)vi prøver virkelig at få en masse grøntsager, salater m.m. Det går faktisk også rigtig fint, det er meget få gange i de forløbne måneder at vi er faldet for fristelsen til noget usundt. I aften havde jeg besluttet at vi skulle ha brugt noget af det vi havde liggende i køleskab og fryser. Det blev til en lækker ret med dampet laks, rejer, æg, lidt feta samt salat og masser af tomater fra haven. Det er helt utroligt så mange tomater vi har! Lækkert og nemt og meget bedre end den pizza jeg i et svagt øjeblik så for mit indre blik;-)rigtig god aften:-)

4 kommentarer:

  1. Hej det ser bare helt vild lækker ud... mums. knus

    SvarSlet
  2. Jeg synes, det er SÅ flot at I holder den sunde stil! Her hos os svipser det indimellem ;-) Sikke et festmåltid du fik lavet- hvis det er restemad hjemme hos jer, gad jeg nok se, hvad du serverer til hverdag :-)
    Klem og ha' en god dag!

    SvarSlet
  3. Det smagte også rigtig godt, meget sjovt at lege "tøm køleskabet" engang imellem.Knus:-)

    SvarSlet
  4. Madame: Tak skal du ha:-)ja det kan da også svipse her engang imellem;-)i morgen aften når vi skal ha gæster bliver det f.eks lidt svært men pyt dagen efter fortsætter vi:-) Klem og ha en rigtig dejlig aften.

    SvarSlet