onsdag den 7. marts 2012

Mit nye kontor er ved at tage form:-)


Jeg har længe været træt af vores kontor/hobbyrum, jeg ville bla. gerne ha et bord hvor vi kunne sidde flere af gangen. Min søde mand har nu sat et nyt arbejdsbord op og det er rigtig dejligt med noget mere plads:-)
De skønne lamper kommer fra vores datter og svigersøns netbutik MetteSofie.dk. Der er link til dem øverst på min side. Jeg er helt vild med den friske gule farve der lyser op og spreder forårsstemning. Nu er der bare et par ledninger m.m. der skal på plads men det er jo det mindste af det hele:-)Rigtig god aften til jer der kigger med.

11 kommentarer:

  1. Ser ud til at kunne blive et rigtig hyggeligt sted at være !

    SvarSlet
  2. Lamperne ser rigtig fine ud over bordet mor - Og ja, det er altså forfriskende med gult! Så mangler I bare et par gode kontorstole, så I kan sidde godt og behageligt og hygge jer sammen på kontoret :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det smukt - så let og fint i farverne! I er heldige at have et rum, I kan bruge som kontor og hobbyrum. Det kan jeg godt savner her i vores lille hus :-)
    Klem og en god aften til dig!

    SvarSlet
  4. ganske nydelig... fortsat go' dag derover på øen :)

    SvarSlet
  5. Sikke en skøn arbejdsplads, det ser fint ud med de gule lamper...;-D

    SvarSlet
  6. Flot kontor I der har fået.

    Lamperne er skønne.

    SvarSlet
  7. Det ser rigtig fint ud, men jeg vil give din datter ret: jeg ville i hvert fald anskaffe mig et par hynder ... selv min velpolstrede bagdel ville hurtigt brokke sig over de stole :-)

    SvarSlet
  8. Lyst og venligt, med plads til det hele. Det skal I nok få masser af glæde af :-)

    SvarSlet
  9. Det bliver helt sikkert er super godt sted at sidde sammen og hyggeligt ;0)

    Dorthe

    SvarSlet
  10. Kager skal der til: Det tror jeg også, er allerede rigtig glad for det:-)

    Mette: Jeg er super glad for lamperne fra jer kan du tro:-)og stolene finder vi nok lige pludselig, kram:-)

    Madame: Tak skal du ha, jeg er også ret glad for det. Det er rart med sådan et rum, til gengæld ligger jeres hus jo helt vidunderligt:-)klem og rigtig god aften.

    Tim: Mange tak, håber i må ha en dejlig weekend:-)

    SvarSlet
  11. Rejen: Tusind tak, ja jeg er ret vild med de lamper:-)

    Sysler: Tusind tak skal du ha:-)

    Ellen: Ha ha, ja du har helt ret, det er en helt midlertidig ting med de stole:-)vi skal bare ha fundet de helt rigtige.

    Pia: Mange tak, ja det skal nok blive en ny yndlingsplads;-)

    Frk. Solhat: Tak skal du ha, det er rigtig dejligt vi kan sidde der flere af gangen og hygge:-)

    SvarSlet