søndag den 2. oktober 2011

Nye venner.


Uha jeg har forsømt min blog på det groveste den sidste uge:-( jeg har simpelthen haft så travlt og når jeg har nået aften er jeg nærmest faldet om på sofaen af træthed. .
Nu er det heldigvis som om energien er ved at vende tilbage og vi har i hvert fald haft en meget aktiv og super hyggelig weekend.
Igår var vi på besøg hos nogle søde mennesker vi mødte på vores sommerferie. jeg var lidt spændt, vi kendte dem jo ikke så godt og ville vi kunne genfinde alt det der forbandt os på ferien? Mon ikke! Vi faldt i hak lige med det samme og der blev snakket og grinet til langt ud på natten:-) skøn mad havde de også lavet og det varer ikke længe før vi skal ses igen her hos os. Sjovt at man nogen gange møder nogen som man bare føler man har kendt i årevis:-)
Dagen idag er gået med en masse praktiske gøremål og det er dejligt at kunne starte ugen med god samvittighed. Håber i alle må ha en dejlig søndag aften.
P.s. Synes lige i skal se disse hindbær jeg fandt ude i haven, troede faktisk det var slut for i år:-)

6 kommentarer:

  1. Det lyder rigtig dejligt, at I har fundet nye venner i jeres sommerferie. Jeg håber, du også har haft tid til at nyde det flotte vejr, vi har haft i de seneste dage - og igen i dag var det som sommer.
    Klem og ha' en god aften!

    SvarSlet
  2. Det er dejligt med nye venner og fint at I fandt "formen2 med det samme..;D

    SvarSlet
  3. Altid dejligt at finde ny venner.
    Hindbærrene ser indbydende ud og så nu i okt.

    SvarSlet
  4. Madame: Ja nye venner er altid velkommne:-) du kan tro vi også har nydt det skønne vejr, det har været helt fantastisk:-)Klem og ha en dejlig aften.

    Rejen: Ja det var rigtig dejligt:-)

    Landbohaven: Ja det er det, og utroligt at hindbærrene kan blive ved:-)

    SvarSlet
  5. Det er ikke nemt at nå alt det man gerne vil :-)
    for ca. 25 år mødte vi, på en ferie, et ægtepar på alder med mine forældre. Selvom de boede i Jylland, og manden nu er død, har vi holdt kontakten, og besøgt hinanden jævnligt i alle årene.
    Jeg plukker også stadig hindbær :-)

    SvarSlet
  6. Pia: Hvor dejligt at i har holdt ved så længe, flot efter 25 år! Dejligt at du stadig har hindbær i haven:-)

    SvarSlet