lørdag den 15. oktober 2011

Travle dage:-)


Det har været et par skønne travle og dejlige dage. Igår var en rigtig hyggeeftermiddag/aften, jeg havde aftalt at mødes med en af mine søde veninder jeg ikke havde set længe. Vi startede med en shoppetur i vores lokale storcenter, kiggede på alt fra tøj til søde ting til hjemmet, fik snakket og hygget over en cafe latte, hvorefter vi fortsatte hjem til mig hvor min søde mand havde dækket fint bord og gjort klar til lækre stjerneskud og Amaretto is:-), En super hyggelig aften som vi med garanti snart skal gentage.

Dagen idag har stået på havearbejde i det skønne solskinsvejr. Jeg har hjulpet min mand med at ta i hundredevis? eller tusindvis? af Dahlia knolde op;-) det forekommer i hvert fald mig, at der må være noget i den størrelsesorden. . Op kom de og nu står de til tørre på terrassen inden de skal lægges i kasser og gemmes væk for vinteren. I morgen skal vi så igang med at gøre resten af haven vinterklar:-) det har faktisk været rigtig hyggeligt og jeg tror det er rigtig god motion( bedre end at stå i et dødsygt motionscenter:-) ) og vejret har jo nærmest været som sommer idag. Ha en dejlig lørdag aften:-)

5 kommentarer:

  1. Ja du har da haft travlt og jeg kan også bedre lide motion i det fri, end indendørs..Fortsat god weekend...Knus..;)

    SvarSlet
  2. Ja, jeg er sikker på, at den form for havearbejde er mindst lige så godt som en tur i motionscenteret :-) Det lyder vel nok dejligt - både at gå og arbejde i haven sammen med din mand og hygge med din veninde! Vi har gået en lang tur, bagt rugbrød og ellers vist ikke så meget mere :-)
    Klem og ha' en dejlig lørdag aften!

    SvarSlet
  3. Hvor har du været flittig :-)

    SvarSlet
  4. Det lyder til du har haft en dejlig dag, ja der findes ikke noget som en efterårs solskinds dag. Lørdag for os stod på mussejagt og gæster. og idag haven. ha en dejlig søndag knus

    SvarSlet
  5. Den slags motion, hvor man får noget fra hånden, er slet ikke så ringe. Det giver dobbelt glæde :-)
    Menuen ser rigtig lækker ud, og passer lige til Mandagstemaet "spiseligt" :-)

    SvarSlet