tirsdag den 31. maj 2011

Helt enkelt:-)


Vi var lidt lækkersultne her til aften, så hvad var mere nærliggende end at gå ud og hente nogle skønne rabarber i haven. Noget af det jeg elsker allermest ved sommeren, er at man kan gå ud i haven og hente alle mulige dejlige ting til maden:-). Det er så blevet til en rabarbertrifli med råcreme og makroner. Meget enkelt og ligetil men er de helt enkle ting i livet ikke også de bedste? Det synes jeg i hvert fald, rigtig god aften til jer der læser med:-)

5 kommentarer:

  1. Uhm, når jeg engang får egen have, vil jeg have et kæmpe rabarber bed ;) Det er altså indbegrebet af sommer.

    SvarSlet
  2. Jo, du har helt ret - de enkle ting i livet er de bedste! Uhm, hvor ser det lækkert ud! Minder mig om min mor, der var en sand mester til at lave triflier. Jeg tror, min lagkage i dag skal erstattes af rabarbertrifli :-)
    Varme klem!

    SvarSlet
  3. Jeg er den heldige testperson hvergang der kommer lækkerier på bordet. Det er jeg bestemt ikke ked af. Skønt at ha en dejlig vidunderlig kone, som har lyst til at lave alt det dejlige et køkken kan byde på. Tak skat

    SvarSlet
  4. Malene: Ja der findes næsten ikke noget bedre:-)

    Madame: Sjovt det minder også mig om min barndom:-)min mor har altid( og er det stadig)utrolig god til sådan noget.Lagkage lyder da ellers også godt;-) Varme klem:-)

    Finn: Selv tak søde skat, det er da en fornøjelse:-)hvor er du sød:-)

    SvarSlet
  5. Uhm.... ser lækkert ud. Det skal jeg vist lave en af dagene - har selv rabarber i kolonihaven;)

    SvarSlet