lørdag den 28. maj 2011

Daniels nye cykel:-)


Vi har besøg af vores søde barnebarn Daniel idag:-) han kommer her tit men idag skal han overnatte hos os. Han har lige fået en fin ny cykel og den skulle selvfølgelig med:-) Det var en tydelig stolt lille fyr der cyklede rundt på terrassen og jeg må sige han klarer det flot med sine tre år. Om lidt skal vi lige en tur over på kassernen og kigge på hestene, der er stort military stævne i denne weekend. . jeg elsker heste og har derfor lidt blandede følelser overfor denne sport. På den ene side er det jo flot, på den anden side synes jeg tit man presser hestene for hårdt. Mere end en gang har vi oplevet tragiske ulykker med brækkede hesteben m.m. Jeg krydsre i hvert fald fingre for at der ikke sker noget i morgen hvor det går løs i terrænet med de naturlige forhindringer. Nå men vi må se at komme afsted, vi skal også nå hjem og grille inden den lille fyr bliver for træt:-) god lørdag til alle der læser med:-)

1 kommentar:

  1. Sikke dejlige billeder af Daniel på sin cykel :-) God tur over til hestene - mon ikke Daniel vil synes, det er sjovt at se på de store dyr? Jeg håber, military-stævnet går godt og uden brækkede ben!
    Klem

    SvarSlet