søndag den 22. maj 2011

Haven lige nu. . .


Alle burde ha en have. . . sådan tænkte jeg i går aftes da jeg lige var ude for at hente en lille buket til stuen. Der er næsten ikke noget så dejligt som at kunne gå ud og plukke en skøn buket mens man går og glæder sig over alt det der spirer og gror allevegne:-) Vores lidt "vilde" staudebed er utrolig smukt i øjeblikket, der er et væld af forskellige blomster. I øjeblikket er det især akelejer i alle farver man lægger mærke til. De kæmpe iris er også flotte med deres imponerende størrelse og farve:-) god søndag til alle.

5 kommentarer:

  1. Her er også en stor have elsker kan jeg se og høre......dejlig buket!

    SvarSlet
  2. Hejsa opdagede da lige din blog hos Pernille på 1.Nøj her kan man da få mundvandet til at løbe :-)) Nu er jeg blevet fast læser og det vil jeg glæde mig til.Kram Else

    SvarSlet
  3. Betty: Ja det kan du tro:-) jeg elsker vores have og synes også det er spændende at besøge andres haver:-)

    Byfogt: Tak for de søde ord, du skal være hjertelig velkommen:-)knus

    SvarSlet
  4. Sikke nogle dejlige billeder fra din frodige have - dine iris er betagende smukke! Jeg holder også meget af akelejer, og vi har dem i alle mulige farver lige fra hvid til dyb lilla. Heldigvis står de ikke på rådyrenes menu :-)
    Knus!

    SvarSlet
  5. Madame: Godt dyrene ikke spiser dem allesammen fra dig:-)vores datter og svigersøn har samme "problem" der kaster de lækkersultne rådyr sig over køkkenhaven:-) knus

    SvarSlet