søndag den 27. november 2011

Første søndag i advent og en dejlig nyhed:-)


Så blev det første søndag i advent og det ene lys i "kransen" er blevet tændt. Det har været en stille og rolig dag, ikke det helt vilde stormvejr her hos os. .lidt indkøb og en lille tur på landet hos vores datter og svigersøn er det blevet til, rigtig hyggeligt:-)
Da jeg tændte lyset i adventskransen tænkte jeg på, at næste år på denne tid er vi en mere i familien:-) Vores datter er nemlig gravid og skal nedkomme den 10 maj. Dette er sjovt nok vores bryllupsdag! Behøver jeg at sige, at vi glæder os helt vildt;-). Jeg håber i alle må ha en rigtig dejlig søndag aften.

12 kommentarer:

  1. Tillykke - hvor bliver det spændende for jer med et lille nyt barnebarn til foråret! Jeg kan godt forstå, I glæder jer helt vildt :-)
    Klem og god søndag aften!

    SvarSlet
  2. Tak i lige måde, og sikke en dejlig nyhed, så får du en ny titel som mormor, kan jeg regne ud :-)

    SvarSlet
  3. Tillykke. Jeg glæder mig, til mine børn bliver så gamle, at jeg også kan få såden en fin titel. Her oppe på den anden side af Slagelse har vinden rigtig god fat.

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med jeres kommende barnebarn, det er altid stort med familieforøgelse så tæt på :-)

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med kommende barnebarn, det bliver dejligt med et forårsbarn...GOd uge til dig..;D

    SvarSlet
  6. Hej smil stort tillykke, det er en rigtig dejlig nyhed. Ha en dejlig dag klem

    SvarSlet
  7. Et stort tillykke med den gode nyhed. Så kan du snart smykke dig med endnu en titel; er både mor, mormor og farmor. skønt :-)

    SvarSlet
  8. Madame: Tusind tak, ja det bliver rigtig spændende også at blive mormor og morfar:-)ha en dejlig mandag, klem:-)

    Lene: Ja, jeg er jo i forvejen farmor til Daniel på 3 et halvt så det bliver spændend:-)

    Susanne: tak skal du ha, ja du kan godt glæde dig!Det er virkelig dejligt at blive bedsteforældre:-)

    SvarSlet
  9. Vivi: Tusind tak, ja det er virkelig noget ganske særligt og dejligt:-)

    Rejen, tak skal du ha, ja det er en skøn årstid at få dem på:-)rigtig god mandag til dig.

    Louise: tusind tak, ja du havde jo nok hørt nyheden;-)det bliver super spændende. Ha en dejlig dag, knus:-)

    SvarSlet
  10. Ellen: Mange tak skal du ha, ja det er helt vildt med alle de titler:-)men dejligt bliver det:-)

    SvarSlet
  11. Tillykke med den godt nyhed :-) Nu må du se om det mærkes anderledes at blive mormor end farmor ;-)

    SvarSlet
  12. Pia: Tusind tak, ja det bliver spændende at se om der er forskel;-)

    SvarSlet