tirsdag den 13. december 2011

Julebagning med Daniel:-)


Idag har vi haft besøg af vores dejlige barnebarn Daniel:-) vi havde aftalt, at vi skulle bage julekager sammen og jeg skal love for han gik til opgaven med glæde og energi. Man kan godt mærke at han er blevet en stor dreng efterhånden ( han bliver 4 til februar). Da vi skulle drysse kanelsukker på kagerne sagde han glad " det er jo det man kommer på risengrød farmor" :-) han syntes det var sjovt at man også kunne komme det på kagerne. Ja han er virkelig sød og siger så mange sjove ting. Nu vil jeg gå ind og se Price og Blomsterberg lave mad sammen, det skal nok blive sjovt, rigtig god aften:-)

5 kommentarer:

  1. Ja, det er skønt at lave noget sammen med børn, når de er ivrige efter at deltage.
    Jeg kom så for sent til Price, det glemmer jeg(næsten)altid at se

    SvarSlet
  2. Dejligt med en bagedag med barnebarnet, jeg glæder mig til Emil når den alder.. han bliver 1 år d. 23. dec.. så vi venter nok lige et par år med den slags oplevelser.

    SvarSlet
  3. Åh, det lyder bare så hyggeligt, at I har bagt småkager sammen! Dejligt billede af den lille purk :-) Jeg har optaget programmet med Price og Blomsterberg - glæder mig meget til at se det, vi var ikke hjemme i går aftes.
    Klem og god onsdag til dig :-)

    SvarSlet
  4. Pia: Det er rigtig dejligt når de bliver så store, at man kan lave sådan noget sammen:-)Det med Price var ellers rigtig hyggeligt:-)

    Inge: Ja, du kan godt glæde dig men hver alder har jo sin charme:-)

    Madame: Det var rigtig hyggeligt og han er blevet så stor og dygtig:-)Det var et rigtig dejligt program, godt du fik optaget det. Ha en dejlig dag, Klem:-)

    SvarSlet
  5. Hvor ser det hyggeligt ud. Det er så livgivende at lave sager med sine børnebørn - uha, man har travlt med at nyde dem. Klem herfra:D

    SvarSlet